Tuesday, 6 December 2011

Antara PHYSICS dan BIOLOGY

post kali ni berceritakan tentang minat aku 

minat aku dalam subjek PHYSICS and BIOLOGY
aku ni bercita2 nak menjadi seorang pendidik.... .
tetapi confuse nak pilih bidang ape....kalau kat sekolah aku memang suka sangat dengan subjek physics tapi dalam masa yang sama, aku suka subjek Biology jugak.
memang physics ngan bio ni subjek yang agak bertentangan
kalau kat Matrikulasi pun kenalah pilih sama ada nak amik sains hayat(bio) ataupun sains fizikal(physics)
susah gak nak pilih ni. tapi aku rasa lebih baik aku amik Bio.....
tapi macam ok je kalau amik physics.....huhuhu
pening2.....
tak pe................
t dapatlah keputusan tu.....

1 comment:

willy said...

Fizik atau Biologi ??

Engkau carilah di mana titik pegun dan berfikir sejenak. Di situ kau akan temui jawapannya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...