Tuesday, 27 December 2011

saya macam budak kecil....HAHAHA

saya macam budak kecil??? 
sebab ape ye? sebab suka kawan dengan budak kecil? hahaha... tak de maknanya... tajuk post nie saje je buat macam tu... sebenarnya nie nak kongsi cerita pasal pengalaman berkwan dengan org yg lebih muda... tak lebih sangat pun, kurang2 pun setahun dua je... tapi sememangnya best berkawan dengan mereka yang lebih muda.. hahaha... pengalaman ni saya dapat paling banyak dekat sekolah baru saya (tahun 2010) SM Sains Muar ataupun SAMURA... bukannya saya tak kawan dengan senior2 tuh, tapi kurang rapatlah.... bukan nak sombong, tp entahlah... kadangkala saya memerlukan ketenangan jiwa... tak serasi dengan mereka kot... hahaha...
ok, talking about someone yang lagi muda.... kenapa seronok??? sebb boleh kongsi rahsia... boleh gurau2 dengan lebih terbuka... tak kiralah orang nak cakap pe pun... yang penting aku bahagia... tak kacau org so, org pun jgn kacau saya... hahaha...
kat dorm tuh ade 6 juniors.... faqehuddin, ajiq, fauwaz, farhan, midul a.k.a badak, and zulhelmy@k-noe... antara 6 org nie, aku rapat giler2 dengan faqeh and ajiq,... they are so cute... hahaha.... terlebih pulak memuji... t kalau si faqeh tu baca...blushing pulak nanti...hahaha..... ni ha budak sorang nieh... tengok tuh, comel kan.... hahaha.... ni ajiq... yang kat tengah2 tuh...





next is about my beloved juniors, the Arifians... tengoklah video kat bawah nieh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...