Saturday, 22 September 2012

JOURNEY TO THE END OF SEM. 1 ASASI UiTM PALAM

emm... sedar tak sedar dah hampir 3 bulan kat UiTM PALAM nie...

test1 sudah, test 2 pun sudah nak sampai ke penghujungnya.... 

next month ade final exam.. emm... cuak lah pulak... 

harap2 dapatlah 4.00 and capai cita2 nak jadi Guru Cemerlang Biology ...

macm2 dh aku buat dekat u ni...seronok... selalu study bersama rakan2.. Cino, Stalker,...

tak kering gusi dengar celoteh BonBon@Alifasa... Azmeer... aidil.. Afiq.. walaupun bukan classmates, tapi seronok bersama mereka.. tak lupa juga untuk Hafiz Harman shah @ Neslo....haha

tq to all D9 members too

to my housemates.. walaupun jrg berada di bilik dan di rumah... agak busy ye dgn tugasan kelas dan hal2 peribadi... 

agak2nya dapat lagi tak lecturer n titor yg sama untuk sem depan... 

tq to Dr. Sim Lai Har... chemistry and Miss Hairunnisa tutor

to madam khadijah n puan roselah.. mathematics

sir megat n madam nurul huda... 

miss siti sabrina and madam mazhani for biology...

ms. sathiya BEL260

ustaz ramwan CTU085...

haha.. ni gambar berangan jadi ketua kursus biology... credited to Madam Mazhani Muhammad.. my lecturer biology.... hahaha

kat bawah ni gambar2 kawan2 masa lepas siapkan video biology.. calvin Cycle/ dark Reaction....



amirah n kecik... 


sue hantu pocong

iema the pontianak


faz.. my hantu kum-kum







sedap nama enzyme nie.. macam biskut...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...